Як замовити
-
1. Оформлення замовлення та збір даних
Ви здійснюєте замовлення або зв'язуєтеся з нами. Наш менеджер обробляє замовлення і проводить консультацію. Ви надаєте дані про об'єкт для проведення проектних робіт.
-
2. Вибір оптимального рішення
Фахівці Solartec покладаючись на багаторічний досвід проектування і установки сонячних станцій проводять вибір оптимальних матеріалів і устаткування.
-
3. Підтвердження і оплата замовлення
Ми надаємо Вам попередній розрахунок виробітку Вашої станції. Ми погоджуємо остаточну кількість і вартість обладнання, а потім - формуємо рахунок для оплати.
-
4. Доставка і установка обладнання
Співробітники Solartec проводять монтаж системи кріплення та електричного обладнання на Вашому об'єкті. Нами проводиться налаштування та пуско-налагодження Вашого обладнання.
-
5. Сервісне обслуговування
Наша співпраця не закінчується відразу після завершення установки. Наші експерти готові вирішувати будь-які проблеми, що виникають та забезпечити безперервну роботу Вашої сонячної електростанції.